[helpie_notices group_id=’42’/]

FAQ

  • Jakie są koszty wysyłki?
    Przy zamówieniach o wartości poniżej 500,00 zł netto doliczamy standardowy koszt pakowania i przesyłki 25,00 zł netto. Powyżej tej kwoty koszt ten pokrywamy sami (CIF). W przypadku zamówień dot. zawartych umów koszty dostawy są zgodne warunkami obowiązującej umowy.
  • Jakie są formy przesyłki?
    Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy, ul. Krypska 24/1, 04-082 Warszawa po wcześniejszym ustaleniu.
  • Jaka jest cena produktu na stronie?
    Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub mailowo zamowienia@billmed.pl aby otrzymać indywidualną wycenę. Nasi przedstawiciele chętnie udzielą dodatkowych informacji o wybranych produktach.
  • Jak złożyć zamówienie?
    Aby złożyć zamówienie należy wysłać je mailowo na adres zamowienia@billmed.pl. Istnieje również możliwość złożenia zamówienia poprzez formularz kontaktowy oraz poprzez fax 22 870 27 76. Uwaga – zamówienie produktów jest możliwe tylko po wcześniejszym otrzymaniu wyceny lub odniesieniu się do obowiązującej umowy. Zamówienie powinno zawierać informację jaki produkt i w jakiej ilości jest zamawiany, na kogo ma być wystawiona faktura sprzedaży, adres dostawy, telefon kontaktowy
  • Kiedy otrzymam zamówienie?
    Zamówienia są realizowane na bieżąco, przewidywany termin dostawy to 1 do 3 dni roboczych. Jeżeli danego produktu nie posiadamy w magazynie, zamówienie zostanie zrealizowane niezwłocznie. Oczywiście o przewidywanym terminie realizacji zostaniesz poinformowany/a mailowo.